Kiedy ludzie myślą o twoim wydarzeniu, co myślą? Nie ma wątpliwości, że są pewne kolory, czcionki i usługi, które przychodzą na myśl, ale co jeszcze? Osobowość. Postawa. Estetyka. Twoje relacje z potencjalnymi klientami, partnerami i pracownikami. Wszystkie te czynniki składają się na Twoją markę wydarzenia – event branding.
Niezależnie od tego, czy organizujesz własne wydarzenie, czy też chcesz uczestniczyć w wydarzeniu innej osoby, chcesz wprowadzić markę tam, gdzie chcesz. Powiemy Ci wszystko, co musisz wiedzieć o brandingu wydarzeń.
Czym jest event branding?
Event branding polega na uchwyceniu istoty marki i nadaniu jej właściwej wagi w działaniach marketingowych imprezy. Można to zrobić zarówno poprzez markę cyfrową (strony internetowe wydarzeń, aplikacje wydarzeń, marketing e-mailowy na temat wydarzeń), jak i poprzez markę na miejscu (stoisko na targach czy wystawa).
Choć marka wydarzenia powinna odzwierciedlać markę Twojej organizacji, może (i powinna) mieć własną markę. Być może ludzie zwykle myślą o Twojej firmie jako o zabawnej firmie zajmującej się technologią sprzedaży, a jednocześnie myślą o twoim wydarzeniu jako o zabawnej, tematycznej konferencji użytkownika o tematyce wydarzenia. Twoja marka wydarzenia, powinna zawierać markę Twojej organizacji z niewielkim akcentem.
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, zapraszamy do kontaktu z nami